Friday, July 4, 2014

terima kasih kerana buat saya kecewa

asalamkum wrh..hai..how all of you have been?
i hope all of you in a very good condition..and
selamat menyambut ramadhan al mubarak..
semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas..
jangan tinggal puasa tau..kecuali yang bercuti
saja ye..me?secara tiba2 semua perkara berubah..
senang cakap out of my mind..harap2 perubahan 
ini akan bagi makna dan masa depan yang baik buat 
saya..betul cakap orang kadang kita kena kecewa 
dulu baru la kita akan berani lepas tu..berani untuk
kecewa..jatuh dan bangun semula..sebagai insan yang 
baru..seperti baru dilahirkan semula.hehe..bersemangat 
betul kau aida..hehe..yela kan baru dilahirkan semula..
kepada yang telah sangat2 mengecewakan saya..kat sini
saya ucapkan ribuan terima kasih sebab korang bagi
aku peluang untuk rasa perasaan yang macam tu..perasaan
bila ditinggalkan oleh orang yang aku betul2 perlu..dan 
perasaan ditinggalkan bila aku rasa aku sangat perlukan
korang..tak kira la korang siapa..aku ucapkan terima kasih 
sangat..sebab korang buat aku kecewa laa..aku boleh bangun
semula..dengan impian dan harapan baru..dan sebab korang
aku belajar macam mana nak kawal perasaan aku..yes..
aku berjaya mengawalnya..aku tak buang korang dari 
hidup aku..cuma mungkin belum masanya untuk kita
bertemu atau terserempak..sebab luka yang korang buat
dalam hati aku tu dalam sangat dan aku perlukan masa yang 
panjang untuk pulih dan untuk
bertemu atau berhubung seperti
dulu..itu tak mungkin buat masa sekarang..yes..i mean it..
aku tidak berdendam cuma cuba merawat luka aku 
itu supaya ia kembali pulih seperti dulu..itupun kalau 
aku berjaya..kerana sesetengah luka takkan pernah 
pulih..malah akan meninggalkan parut..yang akan terlihat 
sampai bila2..may ALLAH bless and happy fasting all..
have a nice day..:)



No comments:

Post a Comment