Thursday, July 17, 2014

bila hati berbicara mengatasi minda yang tepu

asalamkum..hai all..imma happy girl..
hehe..okay sekarang aida dah happy..
yes sangat happy...kadang-kadang dalam
hidup ni..kita kena banyak bagi peluang..
yes..peluang kat diri sendiri dan juga..
peluang kat orang lain..untuk masuk 
dalam hidup kita..hmm..apa maksudnya ya?
what do you think?im not sure..how it happened
but saya rasa apa yang berlaku sangat berbaloi
dengan apa yang telah saya lalui..ya..ALLAH 
maha adil..kalau dulu kita selalu sedih..yaa..
sedih dengan apa yang berlaku dan berlalu..
dan kita sentiasa sabar..walaupun kadang-kadang
saya pun akan terlepas perasaan kat mana-mana..
but now different thing dah pun jadi..dan saya 
sangat bersyukur..yaa..bersyukur dengan apa
yang jadi sekarang..i am glad..alhamdulillah..
please make it forever..bila kita selalu redha 
dengan apa yang ditentukan dan cuba bagi
peluang kat diri sendiri dan orang lain..kita akan
dapat apa yang kita cari atau apa yang kita dah
hilang selama ni..walaupun at the beginning saya
cuma bagai melukut di tepi gantang...ececeyy..
klas kau jah..hehe..but at the end..yes..im glad..
bila kita cuba bagi peluang dan diri masing-masing
mungkin kita akan temui sesuatu yang lebih berharga
kerana kadang-kadang kita sibuk mencari yang 
hilang sedangkan yang sudah tersedia sentiasa 
sedia menanti..cuma belum masanya lagi untuk 
kita memiliki..dan kadang-kadang apa yang kita 
sangka milik kita tu bukan milik kita..mungkin
kita hanya diberi pinjam ya..dipinjamkan untuk 
kita rasa bagaimana kecewanya apabila pilihan 
yang kita buat tu adalah pilihan yang salah..untuk 
kita rasa bagaimana orang disekeliling kita pergi
tanpa menoleh lagi..tanpa belas kasihan..tanpa 
rasa sayang akan kenangan yang telah dicipta 
bersama-sama tanpa rasa kasihan akan hati yang 
telah dilukai dan dilukai..im done with all this..now..
imma happy girl..cerita kat atas tu cuma luahan hati
dikala menunggu sang arjuna di malam tanpa bintang..
huhu..okay kau dah nazak aida..haha..sudah laa..
ini semua poyos..to be honest..saya dah lupakan 
semuanya..tiada lagi kenangan..dan semuanya telah 
lama berkubur dalam hati saya..yeahh..akhirnya..
aida berjaya lupakan segalanya..tanpa ada lagi yang
tersimpan atau terbuku..mungkin saya pernah..
simpan banyak perkara dalam hati sebab saya
tak mampu luahkan..saya takut kecewa..sekarang 
hanya ada awak dalam hati saya..insyallah sampai 
bila-bila..insyaallah sampai ke jannah..^_^

No comments:

Post a Comment