Friday, February 28, 2014

just married

asalamkum wrh..hai..how are you..?
benda yang sama yang saya selalu tanya..
hurmm.hai..again..nampak tak bercelarunya
fikiran kat situ..hehe..never mind..common
thing..saya memang selalu tak tahu apa yang 
ada dalam fikiran saya pun..kadang-kadang..
penat cari punca..oh..by the way..kawan saya
dah nak kahwin..alhamdulillah..tahniah ye mira..
semoga awak bahagia sampai ke syurga..hehe..
orang selalu cakap..kita ni kalau tengok orang 
kahwin kita pun nak kahwin..yelaa..perasaan..
teringin itu tak bole nak halang tau..hehhe...lagipun
bila mira cerita babak-babak pertemuan..perpisahan
dan percintaan yang insyallah akan sampai ke 
jinjang pelamin tak lama lagi..rasa macam indah sangat
perancangan ALLAH..sebab tu la bila..orang kahwin
kita pun rasa nak jugak..sebab bila dah kahwin ni..
buat apa pun dapat pahala..sebab semua dah halal..
should i said that..saya tengah merancang nak pergi 
kursus kahwin??..heheh..ok yang tu tak ada kaitan
dengan perasaan teringin..it just that..apa salahnya..

pergi awal kan..^_^..
p/s:kita tak tahu siapa jodoh kita..cubalah

untuk jadi yang terbaik untuk dapat yang terbaik..

No comments:

Post a Comment