Sunday, January 19, 2014

asalamkum..wrh..hai..how are you?
may ALLAH bless..insyaallah..me?
im fine..bak kata Dr Tuah..luar biasa!!
:D..ok..i have nothing to do today....
kenapa laa perak cuti lama sangat..cehh..
4 hari je pun..walaupun 4 hari..saya 
sudah terasa seperti tidak cukup tanah..
nak buat apa..*skema nya ayat hang!!
hehe..disebabkan tak ada kerja..jadi..saya
pun mulalah tengok-tengok profile kawan 
lama..hmm.:'(..mulalah sedih..sebabnya..
dalam hati terdetik *entah dia ni ingat/kenal
aku lagi ke tak..kan..kan..kan..banyak orang
tinggalkan footstep dalam hati kita..tapi..
kita belum tentu lagy..sebab tu ada..that kind of 
question..sebab kadang-kadang..mungkin
kita tak cukup baik untuk buat dia ingat..
*tapi jangan la buat baik sebab nak suruh 
orang ingat kita..buat sesuatu dengan ikhlas..
mungkin sebelum ni kita takdak kesempatan
untuk buat sesuatu untuk orang sekeliling 
kita..so sekarang..cuba laa..buat sesuatu..:)
dengan hati yang ikhlas tau..be proud to 
do good thing..kalau orang tak suka/tak nampak
its ok..ALLAH nampak..jangan risau orang
tak nampak ok..have a nice day guys..:)

No comments:

Post a Comment