Sunday, January 12, 2014

asalamkum wrh..hai..how are you there?
harapnya sihat la ye..hehe..dah lama sangat
tak menulis disini..sorry..rasa macam tak da
apa yang nak dicerita..i mean..untuk di share..
yelaa..bukan semua benda kita boleh share kan.
so..bila bukak dashboard harini..saya pun berjalan
dulu laa..ke blog jiran tertangga..hehe..tak sangka..
masa telah jauh tinggalkan kita..begitu jugak orang
disekeliling kita..manusia jugak dah banyak sangat
berubah..ikut peredaran zaman..yess..ikut peredaran
la sangat..tak dapat dinafikan..teknologi tu bagus..
bagus untuk orang yang pandai menggunakannya..
so lepas ni..guna teknologi dengan penuh berhemah ye.
sebenarnya..saya takda apa nak share pun..cuma
saya dah jumpa cara nak remove gambar kat google
actually pasal gambar kat google sangat merisaukan
saya.so harini bila dah jumpa cara nak buang..
saya dah totally remove semua gambar..so..
kalau previous post tu..
korang tak nampak gambar tu faham-faham la eh..:)
p/s: have a nice day guys!!

No comments:

Post a Comment