Friday, December 27, 2013

asalamkum wrh..hai..have a nice day with bless..
im in good condition alhamdulillah..just check
my result a week ago..and alhamdulillah..still in
a good stage..sangat sedih bila tiba-tiba kena berenti
awal..dan saya tahu saya akan rindukan mereka..
ok..aida..sila jangan mulakan drama melayu disini..
hehe..tapi serius kali ni rasa sayang gila nak tinggai depa..
but you have to understand that have a part in your life
where you have to leave or someone else will leave
you..so as the person yang akan menamatkan
zaman belasantahu tak lama lagi..saya tak nak
terlalu bersedih..jodoh..dah pertemukan kita
dan memisahkan kita..dan saya harap..
jodoh jugak akan pertemukan kita lagi lepas ni..amin..
and by the way..i went to meet my girlfriend..2 days ago..
they are awesome.yang paling mengejutkan..
kita semua pakai baju biru..ok..ada chemistry..
dan semalam..tiba-tiba..saya
teringat satu hal..ingat tak dulu..kita pernah janji nak
jadi kawan selamanya..tapi at the end..yang tinggal hanya
kita..yaa..hanya kita..so remember..people come and go..

No comments:

Post a Comment