Sunday, March 3, 2013

asalamkum..hai..hari ini bangun pagi..dengan 
tujuan..cuma satu..iaitu untuk siapkan assignment..
yeah..semangat bukan main..harap2 semangat tu 
akan kental sampai lah assignment tu siap..hehehe..
by the way..bila dah ada kat rumah ni..rindu pulak
kat kolej..hurm..hurm..bagaimana ya..heheeh..
apa boleh buat kan..kat kolej kan banyak kawan2 
yang comel..macam saya..==! *comel  kerr..?..
hahaha..ok..biarkan miss donats dengan kePERASANannya
hehehhe..bila balik rumah..mesti teringat pasal
zaman kanak2 dulu..zaman poyo *ini semua poyo..
hehehe..poyo ke?hahah..ok dah stop..tapi ada satu benda
yang sampai sekarang saya tak boleh lupa..tak tahu 
la kenapa..padahal..it almost entah laa..lama la jugak
cuma tak kira la berapa lama..*tapi rasa macam dah lama
orang cakap..mungkin ingat dalam doa je kot..*sebab 
takda khabar berita kan..hehe..saya ada apply untuk
pergi ke tempat yang agak jauh..dalam masa seminggu
dan saya harap saya dapat..doakan saya ok..:)..maybe
kat sana saya akan lebih tenang..insyaAllah..:)..

p/s:kawan akan ada dengan kita masa kita senang..
tapi sahabat akan ada dengan kita masa kita susah..
anda yang mana satu??sila pilih..sebelum nak jumpa
sahabat anda perlu lebih dahulu menjadi sahabat yang baik..:)

No comments:

Post a Comment