Wednesday, February 13, 2013

asalamkum..hai..tiba-tiba rasa nak
sangat buka balik account facebook
hmm..saya tak nak kecewa lagi..sebab
bila saya buka facebook..ada saja benda
yang tak patut saya tahu saya akan tahu..
hmm..entah la..rasa tak yakin lagi dengan hati
ini..patut ke saya buka balik?rasa macam masih
tak yakin dengan perasaan tu..hehe..takpe la..
maybe i should wait..just wait and see..aturan
ALLAH tu dah yang terbaik..cuma kena yakin
dan percaya DIA lebih mengetahui apa yang 
terbaik..by the way..korang tahu kan manusia 
berubah..yelaa..dunia pun berubah..fikiran berubah.
hati lagi la cepat berubah..and as the conclusion..
manusia itu boleh berubah..sama ada kepada kebaikkan
ataupun sebaliknya..sepanjang perjalanan hidup
kita..kita mesti dah tengok macam-macam perubahan yang
berlaku..even kita sendiri pun berubah..dan harap-harap
perubahan kita itu adalah untuk atau menjurus kepada
kebaikkan lah ye..:)tapi..percayakah anda..kalau
saya katakan setiap manusia yang berubah pasti
bersebab dan saya tidak menafikan..kadang-kadang
ALLAH telah bagi petunjuk then seseorang berubah..
tapi kadang-kadang ALLAH cuma nak menguji
hambaNya..malang sekali hambaNya telah jatuh
dan gagal di persimpangan jalan..ada yang sampai
bunuh diri la..dan yang sewaktu dengannya..ustazah
saya cakap orang yang bila di datangkan ujian..dia
tidak mengingati ALLAH..orang macam ini lah..

yang selalunya akan buat kerja-kerja sebegitu..

p/s:this is my opinion..no heart feeling..:)


No comments:

Post a Comment