Tuesday, February 12, 2013

asalamkum..hai..tadi my beloved friend
yang dah lama gila tak contact call..i miss
you dear..hehe..seronok bila tiba2 terasa
ada jugak orang yang ingat dekat kita kan..
terasa dirimu begitu berharga..hehe..sembang2
macam2..ok kau masih seperti dulu..dan saya
amat menyayangimu..seperti dulu..hehe..
tapi ada satu hal..yang buat saya agak terkilan
dan tiba2 rasa tak mampu nak gelak pun..
ada orang suka kat awak??hmm tak cerita pun?
sebab saya ni suka buat terok ke?ok my fault..
tapi sedih bila dapat tau benda ni dari orang lain kan?
saya takda hak nak tahu kot?sebab tu la awak tak 
cerita..hmm..memang sedih..:'(..simpan dalam hati
saja..for my beloved friend..nanti saya balik sp..
kita jumpa..hehe..i miss you sayang..

No comments:

Post a Comment