Saturday, January 19, 2013

asalamkum..hai all of you??hope
you have very nice day..with bless..
insyaallah..hurm..actually..i dont know
from where to start..3 days ago..im not
feeling well..selsema+batuk..and suddently
in the middle of the night..penyakit astma
menyerang..only ALLAH knows what i feel
on that time..becoz..at that time..of course laa
nobody gonna send me to clinic or hospital
or give me some medical help cuma ada inhaler
saja..tu pun rasa macam dah tak function..
*entah kenapa..i just pray and
keep pray..so that ALLAH will help me..untuk
bertahan until the sun rise..and alhamdulillah..
sakit berkurang sedikit..tapi tetap rasa sesak..
*roomates sorry saya tak kejut korang..saya tanak
kacau tidur korang..lagipun korang nampak penat..:)
and when i wake up..im glad that im alive..thanks
ALLAH..then terus pergi admin amik surat sakit.
tiba2 the person who incharge to send me to the
clinic entah kemana hilangnya..mungkin ada kecemasan
terpaksa la saya menunggu dan menahan selagi mampu.
dan alhamdulillah..akhirnya..ada jugak orang yang nak
hantar..setelah hampir sejam menunggu..alhamdulillah
umur masih panjang insyaallah..akhirnya sampai 
klinik..by the way..thanks to the person yang hantar
saya..i know you are busy..*my mum always said..
kalau kita sabar..insyaallah ALLAH tolong kita..
kadang2 kita rasa susah hati sangat2..kita ingat kita
sorang saja yang sedih..penat letih..sakit..tapi
sebenarnya..ada orang lain yang lagy susah dari kita
ALLAH uji sebab dia sayang..dan sebab dia nak 
kita selalu ingat dia..sebagai manusia..kita kadang2..
lalai..*ada orang cakap bila saya sakit..saya kurang
bercakap..sebab sebelum pergi klinik pagy tu..saya
masuk kelas dulu..hurm..yeke??maybe..kalau kurang
bercakap rasa lebih baik kot?:)..entah laa..mum,dad,
i know you love me..i love you..:')i miss you..

No comments:

Post a Comment