Tuesday, December 4, 2012

diari lama

asalamkum ehemm...
tak pernah terlintas di benakku..
saat pertama kali bertemu..hehhe..ok dah..
suara kau memang teruk..heheh..i know..
but..suka hati saya la kan..:P..*gurau jee..
btw bila balik rumah ni..kena la kemas2 bilik
saya yang berhabuk tak berpenghuni ni..
maklumla..selama saya tiada..nobody can enter
my room..cewahh!:P boleh laa.cuma takda orang
yang nak kemas sebab ayah dengan mak sibuk
kerja..but nvm laa..masa tengah kemas2..tiba2 
terjumpa diari lama..O.o..perasaan ingin membaca
nya..membuak2..huhu..*ok terlalu metafora ayat tu.
heheh..but serius teringin nak baca..dan malam itu jugak
saya telah membaca..dan secara tidak langsung 
mengenangkan kembali..peristiwa silam yang
bagi saya sangat indah..kerana bagi saya..setiap
yang pernah dan akan berlaku..itu sudah ditakdirkan
olehNYA...:')..im glad..sesuatu yang indah..tumbuh
dalam gundah..saya bersyukur dengan apa yang
berlaku..dan itu telah menjadikan siapa saya 
sekarang..walaupun tidak sebaik mana..sekurang2nya
im better than before..:) kita boleh lupa tarikh..
tapi tak mungkin akan melupakan peristiwa..
kawan dan orang sekeliling datang dan pergi..
tapi tak semua dapat meninggalkan kesan dalam
hati kita..yang telah berlalu pergi mungkin
takkan kembali..dan mungkin juga dengan izinNYA
akan kembali lagi..insyaallah..^_^ dan yang masih
disisi..insyaallah akan selalu disisi..amin..

No comments:

Post a Comment