Monday, October 1, 2012

saya baru nak kenal dunia

asalamkum..hai..dear friend..aikk?
kenapa tiba2 dear friend?hehe..
whatever..rindu agaknya kot..
sorry la kepada sesiapa yang terasa
yang saya ini agak menyendiri..disebabkan
oleh kekangan masa..==!..bahasa melayu 
kau dah improve nampaknya..hehhe..
tak penah2 nak guna perkataan tu sebelum
ni..btw..di tengah2 malam yang agak2 la..
sunyi ini..saya amatlah merindui rumah.
dan merindui zaman kanak2 saya..tiba2
sahaja..tak tahu la kenapa..dan saat ini..
saya amatlah terasa ingin pulang ke kampung
halaman..dan tiba2 harini..dengan secara tidak 
terjangka dan terkesima..==!apakah itu?
saya telah dilantik menjadi setiausaha..untuk 
satu event yang agak2 la besar..dan julung2 kalinya
diadakan..ya ALLAH..berilah kekuatan untukku..
amin..saya akan berusaha sebaik mungkin..
terima kasih kepada seorang senior yang..
telah memberikan kepercayaan kepada saya..
budak junior yang baru nak kenal dunia..:))
may ALLAH bless you..amin insyaallah..

No comments:

Post a Comment