Thursday, August 30, 2012

telling the nice story

asalamkum..hai all..actually..i want to
tell you about this..long2 time ago..but
then..selalu saja..saya terlupa..ataupun..
tidak punyai masa yang secukupnya untuk
menceritakannya..suka saya melihat mereka
berdua..sangat comel..dan nampkanya..mereka
help each other than terima pasangan masing2
seadany..first time saya tengok mereka..saya tidaklah
begitu peduli..sama ada mereka rapat ataupun
tidak..tapi kelihatannya mereka sangat rapat..
dan memahami naluri masing2..but then..apabila
saya menceritakan kepada seorang kawan..yang
agak senior di situ..akhirnya..saya mendapat jawapan
yang tidak begitu pasti..tetapi boleh dipercayai..
setelah terlalu ramai yang berkata begitu juga...
rupanya..mereka berdua sudah bertunang...how 
sweet..^__^..tiba2 timbul satu persoalan..di dalam
kotak minda..*bila pulak saya nak jadi macam dorang
=='..ok merapu..hehe..but..i really love to see them..
that boy really..cute dan bersahaja..
but that girl..a little bit chubby..
but then..they accept each other..sebelum ni saya tak 
pernah terjumpa mana2 pasangan yang dah bertunang
yang macam ni..selalunya orang akan cakap..pasangan
tu secocok..macam pinang dibelah dua..:)..but then..
dorang?tak kisah pun..but korang memang comel..
kadang2 tidak perlu menjadi cantik untuk
disayangi..jagalah hati..dan insyallah orang
 yang baik hatinya akan menjaga kamu kelak...:)
semoga korang akan bersama sehingga ke jinjang pelamin
tau..wish all the best for you..you know what..i wish i 
can be the best wife for my future husband..and
im trying..wish all the best for me..:))
*besarnya cita2 saya..hehehe..apa salahnya kan..^_^

No comments:

Post a Comment