Tuesday, August 21, 2012

apa kaitan raya dengan merisik

assalammualaikum semua..:D..tudiaa..besarnya gelak..
well..bersempena dengan hari raya yang telah pun
berlangsung 2 3 hari yang lalu..saya di sini ingin
mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat
hari raya..maaf zahir..dan kalau ada kesalahan batin tu==!
minta2 dimaafkan eh..hehhe..raya tahun ni best sangat..
sebab tiba2 semua makcik2 dan pakcik2 saya datang 
beraya ramai2 dekat rumah saya..wahhh2..meriah doe..!!
dan ada orang cakap baju raya saya tahun ni comel..
waaa..seronok nih!!hihi..*nak tengok??kena datang raya 
dekat rumah laa..hehe..then so far..i have no big problem..
yelaa..mana ada manusia yang langsung takda masalah kan..
dan alhamdulillah..saya masih boleh mengatasi segala 
masalah yang menimpa..so nak tanya korang..apa perasaan 
korang kalau tiba2 ada orang datang merisik..nak terima 
ke tak??kalau orang tu korang kenal sangat2..kalau 
nak terima kenapa??kalau taknak pun kenapa??==!
dan kalau tak kenal pulak macam mana??==!
*kenapa tiba2 keluar soalan macam ni..ahahha..!!
ok dah cukup..stop merapu..hihi...btw selamat hari raya
maafkan segala kesalahan saya dan miss donats yaa..:D

No comments:

Post a Comment