Friday, May 11, 2012

tikam belakang laju2

asalamkum..hai..ok nak tahu satu fakta??
perempuan paling benci bila orang yang
mereka sayang sebut pasal kelebihan
atau bercerita pasal perempuan lain dekat
dorang ok..??hehhe.actually benda tu
takda kena mengena pun dengan apa yang
saya nak cerita kat sini..saja nak tulis jugak
tapi benda tu jugak bukan benda main2 ok..
heheh..so kepada lelaki2 di luar sana..sila
jaga kata2 anda..heheh..:P..hey korang pernah
terkena dengan kawan sendiri tak?hurm:'(
sejak dua tiga hari ni asyik terkena je..hehhe..
ok saya tak amik hati pun sebab ain dengan deng
memang suka kenakan saya..sampai satu tahap
saya rasa macam nak nangis..tapi...tak nangis
pun..hahah..hebat tak??:PP..sebab saya tahu
dorang kawan saya dan saya tahu dorang bergurau
hahah!!:PP..but then tiba2 terserempak dengan satu
situasi di mana menurut pandangan saya kawan jenis
ni memang tunggu masa ja untuk tikam belakang
kawan dia laju2..hahah!!actually dia ni bukan kawan baik
pun dengan saya cuma..dan sebenarnya..*cewah macam 
lagu yuna tuu.:PP..sejak dari mula lagi firasat saya dengan
budak ni memang tak elok..dan sebab tu juga la..yang
buatkan saya dengan budak ni tak berapa nak baik..
but then bila jadi macam ni baru saya tahu yang
dia ni memang sebaik2nya jauhkan la diri dari
dia..saya bukan bermaksud yang dia tak layak berkawan
atau apa2 yang sewaktu dengannya cuma..
dia ni jenis kalau apa2 terjadi contohnya salah faham 
ke apa ka..dia bukanlah seorang yang menyelesaikan
masalah,,bagi saya dia hanya tambah masalah..
dan ada satu benda yang dia dah buat..dan kalaulah
satu hari kawan dia tahu apa yang dia buat..saya pasti
kawan dia akan menyesal sebab jadikan dia kawan..
heheh..so nasihat saya..kepada anda yang membaca..
jagalah perbuatan anda..kawan anda akan selalu anggap
anda sebagai yang terbaik buat mereka..so jadilah
yang terbaik buat mereka..jangan jadi kawan yang 
cuma tunggu masa yang sesuai untuk tikam belakang kawan 
sendiri..dan ingatlah..kawan kita takkan pernah curiga 
dengan kita sampai lah bila satu masa dia dapat tahu
sendiri yang kawan dia dah khianati dia..:)

No comments:

Post a Comment