Sunday, May 27, 2012

loneliness

asalamkum..hai.korang macam mana?sihat?
hope korang sihat la..hhehe..dua tiga hari ni.
saya rasa serabut sikit..sebab masih tak buat 
final desicion nak sambung belajar dekat mana.
and at the same time..i just feel like..inilah 
pengakhirannya..yang mana yang dah pergi tu
good luck..dan insyaallah tiada sorang pun yang 
akan patah balik..suddenly feel all alone..why??
itulah soalan yang selalu bermain dalam fikiran..
dan sesuatu selalu menyelubungi hati dan minda.
macam mana agaknya rasa jumpa orang baru kan?
semalam bila saya pergi majlis bertunang jiran saya..
tiba2 saya tersedar..rupa2nya saya dah meningkat
dewasa..apa yang terlepas dah pun terlepas dan apa
yang dah ada dalam genggaman pun masih kuat
di genggam..bila tiba2 kita tengok orang yang
kita rasa macam baru dua tiga hari lepas
kita nampak dia keluar rumah pagi2 dengan 
baju sekolah..dah bertunang atau dah kawin..
baru kita sedar yang umur kita dah meningkat..
haiishh..i just think about something..but..
nobody will understand..walaupun saya dah explain
banyak kali..kenapa?sebab kebanyakkan masih
ada benda yang lebih penting untuk difikirkan..
biasa..masing2 ada masalah sendiri..itu fakta..
and for you..i really hope to meet and see you..
before you are going somewhere..it might be really
menyusahkan awak..but for me..ianya sangat bermakna.

p/s:How many I told yous and start overs and shoulders
Have you cried on before?
How many promises, be honest girl
How many tears you let hit the floor?

How many bags you packed, just to take him back
Tell me that how many either ors
But no more if you let me inside of your inside your world
There'll be one less lonely girl

No comments:

Post a Comment