Monday, May 28, 2012

kecelaruan emosi

asalamkum..hai..tiba2 semalam terjaga pukul
4 pagi..sebab??sebab terasa macam nak muntah
and sakit perut..what happend??lepas tu terus tak
boleh tidur kejap2 pergi toilet..my mum pun marah
laa..dah tau sakit perut makan la ubat..apa yang susah
sangat ni??entah la mum..i dont know whats going
on with me sekarang ni..you know what..im just
hoping that time tengah sakit ni..ada la orang nak
tanya dah makan ubat ke belum*selain my mum..
ada la orang nak dengar saya merengek 
sebab tengah sakit kan..entah laa... 
nak cakap apa lagi..dia takda pun..i dont know
where he have been..bila sakit2 ni..teringat laa nak
sembang dengan seseorang..but then..why orang 
yang kita harap boleh sembang dan mendengar apa
yang kita nak cakap selalu takda masa tu??..:')
tengah2 typing nih.boleh pulak menangis kan..
terbaik laa..but i just cant prevent it..sorry..
i dont have anybody to tell all this messy..
sorry..sebab selalu buat terok..but then..orang
tengah sakit memang selalu emo kan..kenapa sedih 
sangat nih??mata dah bocor eh?tak tahu laa..
saya bukan siapa2 kan..??answer me laahhh!!
*kenapa tiba2 nak marah ni??sorry i dont have
the answer...sebab takda jawapan..yes sebab takda..:)

p/s:hope to get well soon..^_^

No comments:

Post a Comment