Wednesday, April 25, 2012

kekurangan oksigen

asalamkum..ai.^^..actually i dont know
how to express what i am feeling about..
heheh..i am silly..sometime i do miss you..
but i do nothing..i just stay alone and do
whatever that can make me feel better..
sometime..i feel so lonely..heheh..silly
btw tahniah la kepada mereka yang dapat
matrik tu..agak sedih bila saya sendiri
tak dapat matrik..but..tiba2 terfikir pulak
kalau dapat pun..saya akan pergi ke??=='
but tak kesah la..nama pun manusia..bila
permintaan kita ditolak dengan sementah2nya..
takkan la tak rasa kecewa langsung kan..
im not the heartless ok..^^..hehhe..apa yang
ada dalam fikiran ni..adoiii..masih tak dapat
mengenalpasti..hehhe..:PP..hhehe..makcik donats
awak sedih tak kalau tiba2 saya pergi tinggalkan
awak??:'(..mesti sedih kan..hehh..takda spa
laa yang nak bergurau2 dengan awak..hehehe..
actually..saya sedih..saya takot..saya phobia..
awak agak2..bila saya jauh..awak akan salu ingat
saya tak??heheh..kenapa saya takot sangat??
hehehe..sebab saya takot bila jauh nanti..
saya takda kawan macam awak..kawan yang
selalu paham saya..kawan yang berani marah
saya bila saya buat salah..kawan yang berani 
tegur saya bila perangai saya buruk..kawan yang 
saya boleh mengadu anytime..kawan yang boleh dengar
saya menangis..kawan yang selalu buat saya menangis..:PP
heheh..*ok yang tu saya gurau.tapi betul la kan..
hehhe..saya sedih bila kena duduk jauh2..hehhe..
ok..saya macam budak kecik yang umur 5 tahun
tu..kankankan..hehhe:PPP..takpela..saya kan budak 
lagi umur pun tak cukup 18 lagi..heheh..tidaakk,,
coming soon la tu..adooii..lepas dah cukup 18 tahun 
ni..dah tak boleh emo2 dah..kena kuat semangat..

p/s:boleh jadi kamu menyukai sesuatu..sedangkan ia
tidak baik buat kamu..dan boleh jadi kamu tidak menyukai
sesuatu..sedangkan ia baik untuk kamu..ALLAH knows
what the best for us..may ALLAH always bless us..amin..^^

No comments:

Post a Comment