Saturday, April 28, 2012

the best bbq ever

asalamkum..haii..tak tahu nak cakap macam mana..
tiba2 bila duduk sorang2 saya rasa alone..:'(..
maybe i have lost something..apakah itu??
ok..saya tak berapa berminat nak share pasal
hal tu kat sini harini..saya just nak update..
pasal bbq yang telah diadakan pada 24 april 
hari selasa ya..:)..ok memang best sangat2..
dapat gathering dengan my friends!!yang
dulu masa sekolah dok buat kemusnahan dalam
kelas sama2.hehe kali ni kami buat kemusnahan
dekat pantai merdeka pulak..hahaha..nasib la kan
but tak tahu pulak kalau nak buat bbq dekat
pantai merdeka kena bayaq..heheh..*nampak 
sangat dah lama tak pi situ kankankan..hehe..
so enjoy some pictures here..*ada orang cakap
dekat pantai merdeka ada gay??betul ka??heheh..
anda lihat dan buat konklusi sendiri yaa..^^


ni masa mula2 sampai..suma pakat lapaq
dan telah cuba sedaya upaya untuk masak
dengan secepat mungkin!!hehe..tahniah..
masakan anda sedap..*masak la sangat..main
letak2 je..heheh


 apa yang ko buat tu mak jemah??*bak kata
johan raja lawak.hehehe::PPP


yang ni adalah sesi santai sambil menikmati
keindahan alam flora..cewaahah!!hehe..:PP


waaa..macam tugu peringtan berempat daa..
*faham dak maksudnya??haha..tak 
paham sudah..:PPP


then lastly..inilah dia mereka2 yang
telah hadir dan memeriahkan event itu..
thanks a lot..korang memang best!!

p/s:sebenarnya ada lagi satu gambaq..
gempak beb..but..saya kesian la nak 
upload takot2 nati orang tu jadi pemes..
hehehe..perhatian..blog saya ini..bukan 
blog gay ok..:PPP..

No comments:

Post a Comment