Tuesday, March 6, 2012

saya suka cerita jepun

asalamkum..aii..excited gila..baru saja
menukar layout blog ni..macam mana??
cantik tak??emm..kalau tak cantik pun 
never mind laa..saya sudah puas hati..hehe
for nur diyanah..happy birthday dear..
sorry sebab wish lambat..selalunya..
i'll be the first i guess..hehehe..ok
itu perasan..hehhe..but never mind laa..
this year bagi orang lain pulak wish dulu..
hope u'll have peace in your life..and
may ALLAH always bless you..amin..^^
and..one more great day with my gf..hehhe.
tiba2 tadi boleh sampai dekat rumah zati..
then bila sampai sana..zati pulak cakap..
nak call anis suruh datang jugak..then..
yang paling best anis setuju pulak nak mai..
disebabkan kedua2 masterchef kita ada harini
maka saya dengan rasminya..menjadi pelajar
mereka harini yaa..heheh~!yeayy..dapat belajar
buat puding..ok..kalau you all nak cakap
saya ni terok sebab puding pun tak pandai
buat..ok just say it..saya pun rasa silly gila
sebab tak tahu buat benda yang senang tu..
hehehe..but at least saya ada  inisiatif nak belajar
kan..heheh...but..puding anis tak menjadi hari
ni di sebabkan kesilapan teknikal..hehe..
macam mana la mastershef boleh silap ni?
==!..err..entah laa..heheh..sebab syida tadak 
kot tadi..sebab tu anis buat tak jadi..heheh..
then goes to acara tengok tv..
hehhehe..ok cerita jepun best..saya suka..
hehehe..the girl so cute..and one more thing
dalam cerita ni banyak hero yang comel..
hehhe..ok saya suka cerita ni buat kali
pertama saya dan anis tak merungut bila
kena tengok cerita yang di cadangkan 
oleh zati..*sebab selalunya dia akan cadangkan
cerita korea yang sedih2..ohh..saya tak suka..
nati saya akan terEmo..arghhh..tak suka..hehehe
ok..lupa pulak nak bagitahu tajuk cerita tu..
tajuknya ialah....hehehhe..atashinci no danshi..heheh
kalau korang rajin dan tak pernah tengok..
cuba la tengok..serius best..hehehe..

p/s:belajar memasak itu seronok..dan boleh
eratkan hubungan silaturahim..^_^

2 comments:

  1. shooooooooooooooooooooo
    ak dah 2kali ulg cita ni.still xboring
    #taty

    ReplyDelete
  2. hehehheheh..tau xpa..sebab ada sho..hehhe~!!^^

    ReplyDelete