Monday, March 19, 2012

kecelaruan

asalamkum..ai...you all??anybody??
hurm:'(..currently feel really alone..
sometime..we need to be jauh hati 
dengan seseorang atas sebab2 yang
tertentu kan??nak buat macam mana..
dah orang tu sibuk..pastu bila dah 
sibuk mesti penat..so..tadak siapa laa..
yang nak layan saya..hurm..makcik donat?
awak pun sibuk jugak eh??saya rindu laa
nak mengadu dekat awak..saya rindu..
rindu sangat2..tapi apa boleh buat....
awak tau tak tadi kan..bila saya tengok
cerita sedih..saya menangis..hurm..:'(
kenapa tiba2 saya emo sangat??padahal
itu cuma lakonan semata2..tiada kena mengena
antara yang hidup mahupun yang sudah meninggal
haiishhh..emosi tak stabil ni..mungkin sebab takut 
result nak keluar kot...==!..kadang2 bila saya bangun 
pagi saya terus demam..tataw la kenapa..padahal
malam tu saya tak main hujan pun..hurm..entah laa..

p/s:saya rindu awak..:)


No comments:

Post a Comment