Wednesday, March 28, 2012

dengan nafasMU


asalamkum..hey guys..mari kita
ramai2 menempelak diri..tau tak
menempelak diri tu apa??hehe..
let me tell you..menempelak diri tu
macam menginsafi diri laa..kita
bukannya nak hidup selamanya kan..
hope this entry will give something 
good for you..:)))

Izinkan ku ucap kata taubat
Sebelum Kau memanggilku
kembali pada-Mu, menutup waktuku

Izinkan ku serukan nama-Mu
Sebelum nyawa dalam tubuhku
Kau ambil, kembali pada-Mu


Karna ku tahu, hanyalah pada diri-Mu
Tempatku mengadu, tempatku mengeluh
Di dalam doaku...


Dan demi nafas yang telah Kau hembuskan dalam kehidupanku
Ku berjanji, ku akan menjadi yang terbaik
Menjalankan segala perintah-Mu, menjauhi segala larangan-Mu
adalah sebaris doaku untuk-Mu

amin..



2 comments:

  1. assalamualaikum erel.
    sahabatku yang disayangi.
    aku ukanlah seorang yang baik.
    aku cuma berusaha menjadi baik
    tapi aku nak kita sama2 jadi baik
    aku syang hg.mcam video tu lah
    aku tak mau best fren forever
    ak nk kta bes fren till jannah
    very well said.aku tak tau cmna na gmbarkan sygnya aku kat kwan2 aku,
    aku sgt gembbira bile dgar yg hg sudi mendegar ajakan ajakan aku,
    aku teringin nak ada kwan yg akan sama2 pimpin aku nak cari jalan pulang.
    minta maaf aku menyemak kat blog hg,
    tapi,ak nak hg tau.aku btol2 nak kita sama2 jd baik.sntiasa igt mggati satu sama lain
    aku sgt happy dgn hg skrg =)

    *kwan yg sentiasa mendoakan kita sama 2 utk dpat hdayah dilembutkan hati utk bercinta dengan Allah.
    # zati bashir

    ReplyDelete