Friday, February 3, 2012

money cant buy love

asalamkum..hai..hehehe..ok..now im happy.
hati sudah mula mahu untuk memaafkan
perkara yang sudah lepas.walaupun..
setiap perkataan yang dilontarkan
masih terngiang2 di telinga ini..hehehe..
ok..ada cerita na kongsi..first of all..kisah ini
kisah benar tau..ada sorang lelaki ni..dan
perempuan..ehhee..mereka bercinta..
sepanjang percintaan..si perempuan ni..
tak pernah la rasa susah..lelaki ni..
akan selalu ada walaupun pada masa
perempuan ini..sedang dalam kesusahan..
dan pasal  duit tak payah cakap laa..
memang lelaki ni dah banyak habis duit 
dekat perempuan ni..ko cakap je..berapa
ko nak..mesti lelaki tu akan bank in kan..
actually lelaki tu pun bukan datang dari keluarga
yang kaya pun..lelaki tu pun ada masalah dia
sendiri..yang dia tanggung seorang diri..
mereka ni tinggal berjauhan..i mean..
long distance punya love story derr...heheh
then sampai laa satu masa..lelaki ni dapat tau
yang perempuan ni dah ada kekasih baru..!
then how??duit dah habis banyak dahh..
tetapi lelaki tu masih sayang..dan masih mahu
meneruskan perhubungan..tapi perempuan
itu masih menunjukkan penolakkan...dulu.
lelaki tu pernah janji nak sambut hari lahir 
perempuan itu bersama2 pada tahun ini..
dan lelaki tu sangat berharap dia dapat 
menunaikan janji dia kepada perempuan..
dan cuba menghubungi perempuan itu..
adakah..hajat lelaki itu akan tercapai??
dan adakah perempuan tersebut akan..
kembali ke lelaki tersebut??itu suma hanya
masa yang akan memberikan jawapannya..
kepada anda2 di luar sana..cerita ini..
saya kongsikan untuk sama2 kita membetulkan
apa yang tak kena dalam diri kita..
kepada lelaki..saya tau awak cinta..tapi..
tak semestinya awak perlu bagi segalanya
dekat orang yang awak sayang..money cant
buy love ok...last2 awak jugak yang kecewa..
dan kepada perempuan..tolongla..amalkan..
sikap setia dan sifat kenang budi tu dalam
hidup anda ya..jangan jadi macam perempuan yang
kat atas tuu..dah dapat lelaki yang baik..
nak jugak yang lain..ish3...pelik2..

p/s:i am a loyal girl..hehehe..i love you so much!!

No comments:

Post a Comment