Tuesday, February 28, 2012

after a long time with no post

asalamkum..hai..sudah lama tidak merapu
disini yaa..??:)..agak2 ada lagi tak orang
nak baca apa yang ditulis oleh miss donat ni..
hehhe..ok..i dont really mind about that..i
just be here because..i just love writing..
hehehe..tapi dulu masa sekolah sikit punya
malas nak tulis essay kan..??heheh..ok
find..saya rindu sekolah..actually..dah lama
sangat rindu dekat sekolah..cuma takda peluang
nak tulis je..heheh..ok sekarang semua orang
dah buat hal masing2..yang sayang..tetap akan
disayang sampai bila2..insyallah..amin..:)
im currently..duduk dekat rumah dan buat
kerja part time jadi bibik.heheh..dan one more thing!!
hehehe..excited gilaa..nak belajar masak..never
mind laa kalau tak sedap..untuk first try kan..
hahaha..but so far..semuanya masih sedap..
setidak2nya..saya cuba kan..heheh..
pernah tak korang terfikir??kalau laa
suatu hari bila korang bangun dari tidur
semuanya berubah..apa korang rasa??
heheh..as for me..ok..kalau dah nak jadi 
macam tu apa boleh buat kan?..terima
saja laa..kadang2 apa yang kita inginkan 
kita tak dapat..sebab ALLAH lebih tahu
apa yang terbaik buat kita..ok hari ni..
saya sarankan anda untuk sayang
semua orang..show your love guys..!!
haha..ok..saya sudah merapu..but itu
sesuatu yang baik kan..kita sayang semua 
orang disekeliling kita..barulah orang lain
pun boleh sayang kita..hehehe..thats all..

p/s:kadang2 ALLAH sembunyikan matahari
kita sedih..tapi sebenarnya..DIA nak hadiahkan
pelangi kat kita..:)

No comments:

Post a Comment