Sunday, January 1, 2012

cantik ke?

aslmkum..ai..hehe..hidup berjalan
seperti biasa..dan tidaklah begitu
membosankan..ini ada satu cerita 
yang saya nak kongsikan..hehhe..
dua tiga hari lepas..masa saya tengah 
rehat kan..hhehe..maklumla sekarang
sudah bekerjaya..hehhe..yelaa tuu..
just part time oke..heheh..abang saya
baru je call haritu..dia cakap..saya mesti
sambung belajar..dia tanak saya belajar
setakat spm..hehhee..ok2..lets go on with
the story..hehehe..masa tu saya tengah makan
sorang2..hehhe..aik??sorang je??
ye laaa..dah syg saya takda..sapa yang na teman 
saya..heheh..gege..takdelaa..
kebetulan time rehat
saya tak sama dengan orang 
lain..so..saya rehat
la sorang2..then ada la sorang kawan saya ni..
kawan dekat tempat kerja la..nama dirahsiakan..
heheh..datang sembang2..dia ni lelaki tau..
then tiba2 ada pulak kawan 
saya yang sorang lagi
ni..dia ni pulak perempuan..
dia dah na balik dah..
tapi dia saja datang sebab tengok
saya makan sorang2..
hehehe..then ada pulak sorang
perempuan ni(miss unknown)..
haiishh..dia ni pakai..punya la seksi..pendek kata 
suma yang dia pakai tu..mini2 belaka..hehehe..
faham2 je la kan..then..
kawan saya yang perempuan
ni tanya la dekat kawan saya yang lelaki ni..
wei..cantik tak kalau 
pakai camtu.then na tau
apa kawan saya yang lelaki tu cakap..
hehehehe..i like his answer..
dia cakap..tak lawa
hodoh..pakai tudung lagi lawa..
heheh..tak sangka kan
btw..kawan saya yang lelaki tu..masih single..
sapa na try boleh datang isi borang eh..hehehe..

p/s:kadang2 kita sangka apa yang kita pakai
tu..cukup cantik..cantik di mata kita..tapi di mata
Yang Maha Esa??renung2kanlah..:)

No comments:

Post a Comment