Saturday, December 10, 2011

heart to heart

aslmkum..ai..hehehe..pernah tak korang
bercakap dari hati ke hati dengan orang
yang korang sayang??i guess mesti pernah kan..
hehehe...tapi apa yang korang bincangkan eh??
kebanyakkan daripada mereka akan lebih menumpukan
soal apa yang mereka tidak puas hati..
atau mungkin membincangkan tentang perkara2
yang telah mengecewakan mereka ataupun orang yang
mereka sayang..tapi pernah tak korang
membincangkan atau menyatakan ketakutan
korang terhadap sesuatu yang mungkin akan
berlaku dengan orang yang korang sayang??
hehhe..ok..i have done that..and now i feel 
better..konklusinya..perkara yang kita takut
akan berlaku itu..mungkin takkan pernah berlaku..
dan mungkin juga akan berlaku..segalanya mustahil..
dan satu hal lagi..saya beruntung sebab orang yang 
saya sayang tu selalu mempunyai pendapat yang
bercanggah dengan saya..apabila fikiran saya mula
menyatakan sesuatu yang negatif..dia pula..
mula membangkan dengan sesuatu yang lebih positif..
thats how we learnt to understand each other..
dan ianya memberikan kesan yang positif..
hehehe..walaupun kadang perkataan 'impossible'
tuu membuatkan sestengah pihak tidak berpuas hati..
heheheh..ok..dah start merapu..thats all for today..
i got to work..!!semoga segala urusanku harini 
dipermudahkan...satu hal lagi..jangan pernah malu
untuk mintak dekat ALLAH apa yang kita hajatkan..
dan bukan sekadar berharap..dan saya ingin sangat
meminta sesuatu dariNya..dan saya sangat berharap 
permintaan saya dimakbulkan olehNya..amin...^^

No comments:

Post a Comment