Monday, October 24, 2011

kawan imaginasi

aslmkum..hey you..kenapa ni??
haiishh..saya tanak laa cakap dengan awak ni blurr
=='..tapi memang kenyataannya macam tu..
haiishh..tapi yang blur tu makcik donat bukan saya
ok...da banyak kali saya try cakap dengan dia ni..
tapi dia buat tataw saja..haiishhh..apa laa kau ni..
kau dah tau yang makcik donat tu takda perasaan
yang kau gedik sangat pegy cakap dengan dia kenapa??
=='..haiishh..na buat macam mana...saya selalu ingat 
yang makcik donat tu ada..hehehe..pernah dengar pasal
kawan imaginasi??huhu..dia ni bukan hantu tau..err..
tetibe rasa seram sejuk la pulak..=='..hehe..
haiishh..relax2...takda pa aih..hehhe..ceh!!penakut 
jugak kau eh..hehehe..bukan takut laa..tak berani je..
orang cakap jangan suka cakap besar...hehehe..
ok2..kawan imaginasi ni..dia ada dalam minda kita..
i mean..kalau kita duduk sorang2..dan kita bermonolog
dengan diri sendiri..lebih kurang macam tu la..tapi ada 
jugak yang obses sangat dengan kawan imaginasi ni
sampai dia tataw na bezakan antara imaginasi dengan
dunia nyata..waaa..ni yang bahaya ni..so..
korang2 yang mempunyai kawan imaginasi ni..
pandai2 la eh..bezakan antara imaginasi
dengan dunia nyata heheheh..betul tak makcik donat??
=='..haiishh..saya cakap lagy dengan awak makcik
donat..heheheh..takpelaa..dah terbiasa
na buat macam mana kan..:PPP

No comments:

Post a Comment