Tuesday, October 18, 2011

biology plus sejarah

aslmkum..ai.hey you!!..kenapa
suka marah2.?saya tak suka tau..
kenapa suka buat teruk2 huh??saya
rimas laa..kenapa suka buat benda2 pelik?
saya bertambah2 la pelik..ish2..makin tua
makin pelik benda yang kau na buat kan..hee..
takpe laa..mungkin itu proses membesar kot..hahah!!
merapu terok..spm is coming..selama ni saya
menanti dan menanti..tapi terasa lambat sangat na 
datang..tapi bila kau semakin mendekati..
saya semakin takut..otak saya kadang2 rasa
macam da full..nothing can enter dah..
but just try to put more and more inside that..
hurm..permasalahan yang sudah tidak dianggap
sebagai satu masalah..sudah dianggap sebagai 
perkara biasa..and im getting more matured in life..
cehh..perasan la kau..tapi bukan saya yang cakap..
ada orang yang cakap macam tu..yaa,,i hope so..
dalam hidup kita..kita takkan jumpa kawan baik
kita..kita takkan jumpa orang yang akan sentiasa jadi
crying shoulder kita..kita takkan jumpa orang
yang sekali pun tak pernah kata dekat kita..
itu fakta..one more thing..suddenly..rasa 
kesian dekat my bio teacher..selalu kena buli..
disebabkan sikap dia yang terlalu baik..
and also to my sejarah teacher..ada ka patut masa
sejarah semua orang bole buat kerja agama..
hehhe..yaa..termasuk saya juga..tapi sekejap 
saja..taktau la kenapa..tiba2 hari tu
saya dan nana terbuka hati na belajar sejarah..
alhamdulillah..terbuka juga hati saya..
kalau tak time sejarah keje nak tido saja..wish me succes ya..:)

No comments:

Post a Comment