Sunday, September 4, 2011

trip to taman ria

aslmkum ai..^^..today saya sangat gembira...
saya bersama2 kawan2 yang lain..telah
bersama2 menjelajah ke seluruh taman ria..hahaha!!
untuk beraya ke rumah kawan2 yang tinggal di sana..
heee.keadaan sangat happening..macam selalu laa..
heee..mendengar mereka2 bergelak tawa..
membuat saya terfikir..adakah kita akan masih seperti
ini selepas ni??entah laa..tu suma takdir kan..hee..
mana laa tau tahun ni tahun yang terakhir saya dapat
berjumpa dengan mereka??siapa tahu kan..:)..
dalam kegembiraan tu..saya berasa sedikit..
emm..macam mana saya nak cakap eh??
saya mula terasa sedikit hampa..bila..
orang asyik bertanya mengenai awak..
dorang tanya saya..mana awak??awak tak datang eh??
apa saya na cakap eh???:)..last2 saya cakap je dengan nada
bergurau..entah laa..tido kot..:)..apa na buat kan...
benda da jadi..biarkan ia berlalu...sebab da salu jadi macam tu kan..:)
the best part ialah apabila..kami pergi beraya
dekat rumah faiz..hee..bole bayang tak muka faiz yang berpeluh2...
gementar sebab dia cakap ni first time dia ajak kawan2  dia dtg raya dekat rumah
hehehehe..waa,,kecian kot tengok dia tadi..shivering jaa..hahah!!
hee..macam orang tu semalam..shiver2 pulak...
tau pun takot..tu baru suruh datang raya tu..tak suruh datang
jumpa family lagy tu..hahah!!merapu da ni..:P

p/s:lepas ni kami na terjah rumah2 dekat laguna pulak..so siap sedia laaa..
:DD

No comments:

Post a Comment