Monday, September 5, 2011

orang istimewa

aslmkum..ai.hee..how are you??
harap awak dan yang lain2 sihat2 selalu..:)
harini..??saya menjalani hidup seperti biasa..
takda yang istimewa..hanya awak dan
kawan2 saya merupakan orang yang
istimewa dalam hidup saya..:).ily..
tadi sebelum balik dari sekolah saya 
temankan alia pergi beli hadiah untuk
orang istimewa bagi dia..hee..biasa laa,,
girl kan kalau da sayang tu...mesti nak beli
hadiah kan kalau time hari lahir..hee..
mula2 tu alia cakap na beli teddy bear..hee
waa..i think awak pun suka teddy bear right??
hee..then saya pun tolong laa carikan teddy bear 
untuk alia..semua comel2..sampai tataw na pilih yang
mana satu..hee..then tiba2 saya terjumpa teddy bear
yang saya dah lama na beli tuu..domo2..hee..
tiba2 teringat dekat awak..kan dulu saya
pernah cakap awak comel macam domo2 kan..:P
heee..cute sangat..macam awak..^^..oke2..
lets continue with the story..then at the same time..
alia pun na cari hadiah untuk adik dia jugak..
hahahah!!XD..cari hadiah adik dia kejap je..hee..
na cari hadiah untuk orang istimewa tuu yang
na amik masa lama sangat2...dalam masa yang sama
shima,ain and fai pulak..telah terjumpa
something interesting!!hahahaha!!anda semua
tahu tak..dorang terjumpa.gelang yang akan bercahaya
bila kita duduk dalam gelap tuu..dorang na beli..
yang besar punya tuu..harga sampai rm12.++..
then dorang cakap jom la share duit..hahaha!!
tudiiaaa..sampai macam tu..hahaha!!obses teruk tuu..
then saya pun setuju laa..alaa,,bukan selalu na bt
keje macam tu kan..then yeahh!!dengan jayanya 
saya menghabiskan duit saya..hahaha!!tapi
saya tidak menafikan yang benda tu agak best..
heee..kalau kita pakai waktu malam2 then nek moto 
pulak kan..ahhaha!!ada lampu doe..hahahaha!!syiokkk2
XD..

p/s:i love my domo2..^^..hee..one more thing hadiah
yang alia beli untuk orang istimewa tuu..bukan teddy bear tau..
hahahah!!:P..agak2 apa eh???hee..shhhhh..biarlah rahsia..

1 comment: