Wednesday, September 21, 2011

kami tak hodoh..dan tak busuk

aslmkum..ai..heee..harini lepas habis
kelas saya terus balik rumah..huhu..
selalu tak macam tu pun..=='
ish2.hahaha..sebab apa tau..sebenarnya
saya lapar..hee..jadi untuk menjimatkan
kos saya pun cepat2 balik rumah untuk makan..
hehhehe..then lepas makan saya pun main laa
game kejap dekat fb..huhuhu..tengah saya sedang
seronok main game ni..tiba2..ada dengar bunyi..
macam ni tau 'aslmkum...erel...ohh erel...'
pulak??sapa yang mai ni??ish2..dah laa saya tak mandi
lagi masa tu..hehehe..busyuk2...:P..
rupanya ain yang datang..dia cakap macam ni tau..
'erel!!!hang kena tolong aku ni...=='
aku tak bawak lesen pergi sekolah harini..
jalan na balik rumah aku tu selalu ada polis...
hang kena tolong hantar aku ni...!!=='
tengok tu..bertambah2 blur laa muka saya..
hahahaha!!tapi akhirnya...disebabkan saya ni..orang 
yang sangat2 lah baik hati..cewaaahhh..XD
puji lebih2 tuuu..alaaa,,bukan selalu kan...:P
then bila pergi rumah ain tu..memang laa tak ingat na 
balik kan..hahha!!apa lagi buat parti laaa..XD
tapi hanya saya dan ain saja yang tau..
kami berdua tak mandi lagi..hahahaha!!XD..

2 comments: