Thursday, September 22, 2011

be yourself

aslmkum..ai..hehe..kadang-kadang dalam
hidup kita..kita akan rasa pelik...
pelik dengan perangai manusia yang
pelbagai ragam..ada yang tegege sana..
tegege sini..ada yang suka sangat cakap..
sampai orang pun da tak larat na dengar apa
yang dia cakap..ada orang suka diam..bila dia
rasa tak selesa dia diam..heee..i like this type of person..
dia tak kacau orang..just duduk diam2 je..
then ada jugak yang jenis suka paksa2 orang..
contoh..bila orang tanak ikut dia..dia punya 
laa pujuk..tapi lama2 dah tak jadi pujuk daa..
benda tu akan jadi macam paksa tau..:)..
ada yang jenis kalau ada masalah ni..dia
suka lepas dekat orang lain...haiishh..orang macam 
ni kalau kita na kawan jugak..kita kena
banyak sabar laa..:)..manusia ni tak sempurna...
tak semua yang kita buat tu betul..heee..ada orang cakap.
saya ni sensitif..sikit2 na nangis..sikit2 na nangis..
then..he said that..jangan laa terlalu beremosi...
its not good..:)..yaa i know..but..im a girl..
saya punyai hati yang sangat mudah terguris..
walaupun kadang2 benda tu kecik je...im
so sorry syg..for being too emosional...
dan buat awak selalu risau pasal saya..^^..
being myself make me know how unperfect i am..
kadang2 kekurangan yang ada pada kita yang buat
kita nampak lebih istimewa..but kadang2 boleh
jugak membuat kita merasa rendah diri..
yaa..i feel humble..dengan kekurangan saya..:)
but still feel glad because im not  trying
to be someone else..^_^

No comments:

Post a Comment