Wednesday, August 31, 2011

itu sudah pasti

aslmkum...ai..waa...first post..after raya wei..haha
waa..gaya tulis macam happy je kan..entah laa..
hee...tiba2 terpikir..macam mana laa
agaknya kalau tiba2..kita kena berpisah dengan
orang yang kita da sayang sangat2 kan..:)
bukan apa semalam tiba2 tersembang pasal hal ni..
yes..i know...setiap pertemuan pasti ada perpisahan..
dan itu memang sudah pasti..yang kita tak pasti tu..
adakah kita akan bertemu semula??yaa..itu yang kita tak pasti 
sebab tu suma takdir kan...taukah kamu bahawa...
setiap perpisahan akan memberikan impak 
yang besar dekat seseorang itu...bukan saya na ber emo ataupun
apa2 pun..cuma itulah kenyataannya...:)..
yaa kenyataan memang sangat pahit untuk..
kita menerima...tapi itulah kenyataannya..cuma...
saya nak orang tu tahu..saya memang sayang dekat dia..
dan itu adalah fakta..:)..dan saya menerima apa
saja yang telah ditakdirkan untuk saya dan awak..:)...
so jangan risau eh..kalau apa2 jadi pun..saya akan cuba 
buat yang terbaik..seperti yang awak inginkan..insyaallah..:)

p/s:setiap pertemuan pasti ada perpisahan..itu sudah pasti...:)

No comments:

Post a Comment