Wednesday, August 17, 2011

i miss you

aslmkum...ai..:'(..saya sudah baca blog awak..
saya sangat gembira..dan dalam masa yang sama..
saya bersyukur kerana dikurniakan
kawan yang macam awak...selama ni..
saya tak pernah sedar pun..dan tiba2 hati
ini terasa sebak..dan saya rasa macam
na peluk awak...bole awak jadi crying shoulder saya??
do you???saya rasa saya tak layak
kawan dengan awak..awak terlalu baik untuk saya
im so sorry dear..:'(..bolehkah saya menjaga
dan menyayangi awak sepertimana awak
menyayangi saya..selama ini..saya tak pernah sangka
sekuat itu sayang awak dekat saya dan yang lain2..
mungkin saya tidak pernah meragui bahawa
persahabatan kita sangat erat walaupun..
saya dengan awak tak pernah berjumpa..
awak pun tak pernah langsung tau saya ni.
kalau real macam mana..but.im glad that you really
appreciate me as your friends..i love you syaza amira
im so sorry if i've hurt you...and for now..
i really miss you...i've send you a massege..
you didn't reply...i'll wait for your reply...:'(

No comments:

Post a Comment