Saturday, August 27, 2011

beruntung tak?

aslmkum..:)..ai..saya baru sahaja lap2 habuk dekat sini..
hahaha..nampak sangat sudah lama saya tidak update blog 
saya yang comel ni kan..acecey..comel la sangat kan..hee..
korang pernah tak rasa yang diri korang tu tidak
memberi apa2 keuntungan kepada orang yang korang sayang??:)


oke2..biar saya pendekkan ceritanya..pada suatu hari yang
bagi saya agak indah laa..disebabkan haritu kami sedang merancang majlis.
berbuka puasa ramai2...hee..best la jugak...tapi syg saya takda dekat situ..
saya pun tataw syg saya akan pergi ke tak ke majlis tu..
sebab tak sempat na tanya..maklumla..masing2 sibuk dengan trial exam..:)
dan masa tengah duduk2 bincang pasal majlis tu..saya pun tanya laa..
sorang kawan saya ni..nama dia tettt!!:)..saya tanya laa..syg saya(nama dirahsiakan)
:P..pergi tak..then..kawan saya tu(lelaki ye) dia cakap..
'tak kot...aku rasa dia na mencari malam lailatulqadar kot...
ish3..untung hang dapat dia..tapi aku tataw laa..dia untung ke tak
dapat hang'..sampai situ laa jawapan dia yang menjawab persoalan saya...
saya sedikit terasa hati disitu..kerana cara dia cakap tu...
macam na cakap yang saya ni jahat sangat..then bila saya balik rumah..
saya cuba laa tanya syg saya..adakah awak pernah rasa beruntung 
selama awak ada dengan saya??dan im really happy with your answer...
saya cuba menjadi yang terbaik untuk awak...dan bila..
orang lain cakap macam tu dekat saya..saya rasa macam
tidak layak untuk awak...saya rasa sangat merendah diri...
saya menyayangi awak dan telah cuba untuk
menjadi yang terbaik untuk awak..dan
jika saya tidak seperti yang awak harapkan...
im really sorry..:)

2 comments: