Monday, July 25, 2011

unit trafik no.one!!

aslmkum...ai syg..hurm..saya sangat2 rindukan awak...
tapi na buat macam mana kan...masing2 da sibuk..
trial da dekat kan..hurm..lepas ni..mesti lagi jarang na contact..
good luck eh syg...i'll try my best dan mengharapkan
kita sama2 mendapatkan yang terbaik..insyaallah..^^
minggu ni saya gembira sangat...kemarin sekola
saya da buat hari koko...bila cakap pasal hari 
koko mestilah ada jualan  pertandingan kawad formasi..
dan macam2 lagi la kan..heee...this is my last year dekat 
sekola tu..sedih sangat..dan disebabkan itulah...saya dan 4 orang lagi 
kawan saya..anis,nana,deng and pqa telah membuat 
keputusan untuk menyertai pertandingan kawad formasi...
hee..kami mewakili unit trafik sekola...dan merupakan 
badan bukan kerajaan(NGO)..hee..kebetulan..
tahun ni sekola telah mengasingkan kategori mengikut..
badan kerajaan dan badan bukan kerajaan(NG dengan NGO)
maknanya hadiahnya asing2 laa..heheheh..!!masa na masuk padang 
tu..huiishhh..bukan main ketaq..saya asyik rasa macam tidak ingat step je..
tapi ramai jugak laa..yang bagi semangat..hee..thanks..dan..
dalam masa yang sama..ada jugak yang tidak langsung menyokong..
dan mengharapkan yang kami akan menang...hurm..:( 
ada sorang tu..siap kutuk2 lagi masa kami semua tengah
buat formasi..patut ke macam 2??sepatutnya..kita sama2 kawan..
sama2 bagi semangat..tidak kiralah..kalau kita mewakili unit yang berbeza pun..
menang kalah tu kan adat pertandingan..kalau menang tu..rezeki...
kepada budak tu...saya tidak marah..saya cuma kecewa dengan anda..
saya selalu berharap anda akan berubah..macam entry saya
yang lepas..tidak salah kalau berubah kepada kebaikkan..
dan konklusinya..kami menang pertandingan kawad formasi tu
kategori NGO laaa...hehehe!!^___^..
saya tidak menafikan yang saya sangat bangga..
dengan pencapaian ini..dan squad leader kami dapat anugerah ketua 
platun terbaik..heee...thanks for all of you..anda semua..
telah menambah lagi kenangan indah dalam hidup saya..
dan for your information pasukan unit trafik sekolah..
majoritinya disertai oleh pelajar china..dan kami berlima
ialah the only 5 student melayu...hee..but...
chinese girls and boys memang happening..
anda semua memang terrbbaiikk..!!!

here some pictures untuk tatapan anda semua.,





haaa..yang baju kuning tu guru penasihatnya..
^__^





p/s:sudah laa bercakap apa yang tidak patut tu..
buat habis air liur jee..

2 comments: