Wednesday, July 13, 2011

tak salah kan kalau berubah??

aslmkum..hai semua..hehhehehe..
sudah lama saya tidak menulis
disini..hurm...na bt macam mana...
kan..da sibok sangat...:)..heeee...
maklum laaa..saya kan calon spm taun ni..
heee...semalam saya pegy kawad..hahah!!
best la jugak..heee...walaupun pasukan kami 
tu bukanlah antara pasukan yang salu menang pun..
hee..i mean kat skola saya laa..tapi xpe..yang penting
semangat tu kena ada kan..tak kira laa..kalah ke menang ke kan.
^___^..tapi masa kami dok kawad tu...ada laa sorang
hamba ALLAH ni...saya pun tataw apa masalah dia..
selalu je dia ni macam tak puas hati
dengan pasukan kami..aku tau la pasukan kau tu
HEBAT sangat kan...tapi jangan laa..
sampai na menyakitkan hati orang lain.
tak baik tau tak macam tu..kadang-kadang..
kita ni baik..bukannya jahat sangat pun..at least 
tak da sampai na mencuri barang orang ke apa
ke kan..tapi sebab mulut kita..orang da benci kita..
aku tak benci kau..cuma aku harap sangat..
kau ubah perangai kau tu...tak salah kan kalau
berubah ke arah yang lebih baik...^___^
hunny...im missing you...saranghae..^^

No comments:

Post a Comment