Tuesday, July 5, 2011

saya rindukan awak

aslmkum..hurm...semalam..awak ada suruh saya call
awak..tapi tataw laa kenapa tiba-tiba saya tetido awal semalam..
mungkin sebab saya penat kot..sori sangat2..
saya sayang awak...saya tanak tengok awak sedey2... :'(
tadi saya jumpa awak kat sekola..saya tataw kenapa..saya
rasa rindu sangat2 dekat awak...emm..awak???
adakah awak pun rasa macam tu??
only you know the answer ryte..^^
pastu petang tadi..saya pegy kawad...habis muka
saya burn...da hitam cikit laaa...heee..
mesti hodoh..hahahahaXD..bak kata nana laa...=='
hurm...saya ada tengok kadet polis kawad...
tapi orang yang saya cari..tak da pun...emm..
betul laa..awak da cakap dekat saya..yang..
awak tanak masuk kawad taun ni..emm..
tak pe laa..na buat macam mana kan... :)
then bila balik rumah..saya ada gado dengan abang saya..
hurm... :'( sedey sangat2...apsal la banyak sangat masalah...
hurm...awak..saya rindu sangat2 dekat awak...
i want you to be my crying shoulder...
i miss you..:'(

No comments:

Post a Comment