Saturday, July 2, 2011

kurang bercakap??kenapa??

aslmkum..hi semua..hahaha!!
tiba-tiba rasa na tulis kat sini..
tataw la kenapa kan..hahhaha!!
orang selalu cakap diam adalah lebih baik
daripada bercakap..hahha!!
adakah saya suda kurang bercakap???
emm..entah laa.hahaha..na buat macam mana kan..
dah memang jenis orang yang suka bercakap
dan hiburkan hati semua orang..hahah!!
(masalahnya  orang terhibur ke???)
hahhahaa..tapi saya dapat rasakan..
yang sekarang ni..saya suda kurang bercakap..
i mean tak de laa..banyak cakap macam dulu kan..
emm...agaknya la kan..hahahha!!entah laa...
kadang-kadang tu dorang ada la jugak tanya..
kenapa erel da kurang cakap...
emm,,ada masalah ke??hahhha..
dont worry laa frends...im ok...just feel like
dont want to talk..hahaha..kenapa jadi macam tu eh???
hhahahaha..entah laaa...i also dont know the answer...
haahahaha!!!tapi tabiat lama saya iaitu..
tabiat suka gelak..masih sebati dalam diri..hahaha!!XD

p/s:te amo

2 comments:

  1. aku tau apa yg patot dikomen kat sini..

    hahahahahahaahah - itulah komen lana T___T

    ~~Wah, gelak je ha dia,hehe

    ReplyDelete