Saturday, July 23, 2011

kenapa obvious sangat?

aslmkum..ai..hee^^
yaa..buat pertama kalinya
saya update blog..sambil tengok
bola..hahaha!!best la jugak..at least
goal la jugak..hee...dan saya menyokong
tanah tumpah darah saya oke...
go malaysia go!!XDheee..
actually saya na cerita sesuatu ni...
just na share je laa..sharing is caring ryte..?
heee..patutkah..kita sebagai sepupu..
na amik tau sangat2 pasal sepupu kita yang lain..
yelaa..saya tahu laa...kadang2 kita lagy rapat
dengan sepupu berbanding dengan adik
beradik sendiri kan..hee..tak salah kalau
kita na sayang sepupu kita..takda siapa
pun cakap yang menyayangi sepupu sendiri tu..
satu kesalahan yang besar...tapi agak2 laa..
sampai hal personal pun korang na masuk
campur kan...kalau na tolong jernihkan keadaan takpe laa..
ni tak..menambahkan masalah lagy ada laa..
ish2..so kepada sesiapa yang sayang sepupu tu..
pandai2 la ye...macam saya katakan tadi..
tak salah na sayang..tapi tu laa..jangan laa..
sampai ke dalam selimut pun korang na amik tau..
kalau sepupu korang tu sudi na cerita..xpe...
kadang2 dengan hanya mendengar..
kita sudah bole..meringankan beban yang ditanggung tu..
heee..tapi ada jugak yang jatuh cinta dengan sepupu sendiri
kan??sebab tu jadi macam tu..selalunya laa..tapi..
ada jugak yang terlalu obvious na jaga sepupu dia..
sebab tu laa jadi kes macam ni...kalau bole elakkan la..
kesian dekat sepupu korang tu...dia na marah
korang tak sampai hati..padahal..
dia memang tak selesa..ataupun bahasa kasarnya..
tidak suka sama sekali dengan perbuatan anda tu..
tapi saya mahu tekankan disini yaa..tak salah sayang sepupu..
ok..alaa..korang mesti ada bf sendiri kan...??sayang bf
korang,kawan2 korang ngn family korang suda la eh..hahaha!!
pandai2 ja kau ni..hahah!!saya cuma bergurau oke...
kita sayang suma orang..ily hunny..^^

2 comments:

  1. hee, tp klau yg mmg sukaa, lain pulak,
    lain org lain pndpt :)

    ReplyDelete
  2. heee..yaa2..lain orang lain pendapat..
    it just my opinion...u might have ur own opinion ryte..i dont mind laa..:))

    ReplyDelete