Thursday, July 21, 2011

love is cinta

aslmkum..ai..^^..tadi saya ada terbaca
satu post ni..and tiba2 saya rasa macam na
tulis sesuatu..kadang2  kita susah sangat 
na cakap yang kita ni sangat menyayangi
seseorang..kenapa???banyak orang takut na
meluahkan cinta..kerana satu sebab je..
sebab takutkan penolakan...yaa..saya juga begitu..
tapi perkara ini lebih susah untuk dilakukan jika..
orang itu adalah perempuan..^^penolakan..
memang sesuatu yang amat ditakuti...
saya tidak menafikan...saya juga..
amat takutkan penolakan...ianya sangat
menyakitkan..dan akan memberi kesan psikologi
yang amat mendalam..tapi tak salah..sekiranya..
anda menyatakan cinta kepada seseorang..
walaupun anda tidak tahu..adakah dia juga..
mengalami rasa yang sama...kerana..
orang itu akan mula menghargai..
orang yang menyayangi mereka.
apabila mereka mengetahuinya...
tak salah sekiranya kita menyayangi seseorang..
memang sudah menjadi sifat semula jadi
manusia..ingin disayangi dan menyayangi..
jadi apalah salahnya..sekiranya..kita cuba menyatakan
cinta..kerana cinta bukan hanya boleh disampaikan
melalui kata2 semata2..kadang2 cara kita mengambil
berat pasal orang tu juga..bole membuatkan
orang itu tahu..bahawa kita amat menyayanginya...

p/s:dulu saya pernah ditanya sendiri oleh orang
yang saya sayang..adakah saya menyayanginya..^^hee
i love you syg..^^

No comments:

Post a Comment