Monday, July 4, 2011

agak-agak dia terkena kejutan budaya tak???

aslmkum..hahha!!ceyt!!belum mula
cerita da start gelak sorang-sorang..
ape daa..hahhaha..oke2...saya mulakan yee..
tersebutlah kisah..hahahah!!XD
(merapu terok..hahaha!!XD)
oke2...saya mulakan yee....
hahaha!!hari ni..cikgu baru masuk kelas kami..
menggantikan madam rohana yang..
telah berhijrah untuk mengajar form 6..
hahahah!!boo....=='
hahha!!oke...tc ni..muka dia macam garang je..
hahaha!!then xpela...dia pun masuk laa..
kelas buat pertama kalinya...hahaha!!
dia suruh buat nota literature...hahahahaXD..then..disebabkan..
kelas saya yang sebelum ni...
tersangatlah bising tu..tetibe je jadi diam..
sya pun mulalah rindukan bantal busuk sya..
(mengantuk daa..hahahah..terok betul..XD)
then...2 3 minit kemudian..sya pun tertido...
then selepas beberapa minit..saya terjaga kembali..
ahhahaha!!cuak jugak..ingatkan da kantoi daa..
dengan cikggu baru tu..yang saya ni tido dalam kelas dia..
ahahha!then..saya pun sambung buat kerja yang cikgu
baru tu bagi tadi...tiba-tiba..saya ternampak...
seseorang..yang mempunyai nasib yang sama macam sya..
dia rindukan bantal busuk dia..ahhha!!...
siapa lagi kalau bukan 'kawan sejahat' sya(nana)..
ahahhaha!!2 3 minit kemudian...dia pun terlena..
hahahaha!!ish2...tau laa rindu bantal busuk pun..:PPP
then..tidak lama kemudian..kami bersama-sama telah tertido
dengan nyenyaknya..hahaha!!alaaa...macam sleeping beauty gitu..
hahahhaa!!XD..tiba-tiba!!!hahahha!!kami dikejutkan..
oleh ckgu baru tu..ahhaha!!cuak jugak..ingatkan  dia na marah,,
tengok-tengok dia pegi macam tu je..hahah!!fuhh..nasib baik
cikgu tu mesti pening kepala kan..
baru hari pertama masuk dah da dua orang makluk ni..tetido dalam
kelas..ish3..apa la nak jadi dengan hampa dua nih...sabo je laa..hahah!!
for our new tc..welcome to 5sc2...this is the real of us...
so..sya berharap anda tidak terkena kejutan budaya..hahaha!!

p/s:lain tempat lain ragamnya..tu laa lumrah dunia...
te amo^^

3 comments:

  1. kesian gile cikgu tu..haha..kroang lak tibai tidur nsb baik tak satu kelas rindu bntal busuk ye hahaha

    Best tips :Blog Aku Punyer bagi Traffic

    ReplyDelete
  2. heee...tau xpe..kalau laa satu kelas rndu bantal busuk..jenuh laa...ckgu tu terus mntak tukar kelas agaknya..ahaha!!XD

    ReplyDelete