Wednesday, June 1, 2011

my fairytale

aslmkum..heee...tiba2 rasa teringin 
na pegy tempat baru pulak...
hahaha..jumpa orang baru...
dapat tengok tempat baru..haha!!
korang tau tak...saya teringin na pegy tempat 
yang ada banyak pokok2...bunga2..
then ada satu cabin kecil kat situ..
bole habiskan masa kat situ...
tengok bunga2 yang cantek...
then ada waterfall kat situ..hee..
bole dapat suasana yang sejuk..nyaman...
hati pun rasa tenang je...masalah pun.
bole hilang camtu je kan..
then..time malam dapat dengar bunyi cengkerik..
heee..waa,,,mesti seronok kan...
hahaha!!dulu saya penah tengok satu cerita ni..
tak ingat la pulak tajuk cerita tu apa..
tapi girl ni ada cakap..best tau kawan ngan 
tukang kebun bunga..hahahaha!!
tiap2 hari bole dapat bunga..hahha!!
errr...jangan pikir bukan2 eh..saja ja merapu...hahah!!
alangkah indahynya..kalau tempat 
yang saya teringin sangat na pegy tu..
ada kan..heee...dan saya harap sangat saya
bole tinggal kat situ bersama dengan orang 
yang saya sayang..and we live happily together...
waa...beautiful ending story kan...heee~!!^^

p/s:tak salah kan kalau kita impikan sesuatu..
^^

2 comments:

  1. ala saya pun salu jgk berangan2 cmtu.hik3

    ReplyDelete
  2. waaa..really...??hee..kdg2 berangan tu best kan??
    kdg2 mcm buang msa pun da jgak..hahaha!~^^

    ReplyDelete