Monday, June 27, 2011

kerenah manusia

aslmkum..hai all..sudah lama rasanya sya tidak.
menulis di sini..hee...sya sngt2 sibuk sejak kebelakangan ni..
theres a lot of thing that i have to think...and do..
hahhaa!!cara cakap tu..macam la awk tu org penting sangat..hahaa~!
oke..lets begin the journey..huhuhu..
oke..hurm.actually kadang2 sya rsa humble dengan kelemahan
diri sendiri..kadang2 rasa macam tak layak je
na kawan dengan sesiapa pun..hurm...am i idiot???
sebab pikir macam tu??walaupun kita suma tau kan...
nobodys perfect...hurm...dear..im trying to be the best for you..
walaupun sya tau..kadang2 kelemahan sya tu..
agak mengecewakan awk..im so sorry dear..:(
but our relationship is getting better 
walaupun macam2 da jadi...im glad dear..
becoz u still here by my side...^^
its mean a lot to me...thanks syg..^^
sya harap awk sihat2 selalu...
sya isau sangat2 bila sya dapat tau awk tak sihat..
jaga kesihatan tau...
oke..one more thing..kenapa eh??
sejak dua tiga minggu ni..sya rasa 
yang manusia semakin pelik...
dorang buat keputusan sesuka hati..
i mean dorang macam tanak pikir..
pa yang akan jadi lepas tu...haiish!
tapi tak pe laaa...tu dorang punya hal..
malas na masuk campur...hahaha!!
walaupun kadang2 rasa macam na cuci je otak 
dorang tu dengan pencuci...kasi pandai pikir cikit..
hahahaha!!da start merapu da n..hahaha!!
thats all guys..see yaaa...

p/s:i love u hunny..


No comments:

Post a Comment