Saturday, June 4, 2011

kenduri + damai

aslmkum...hee..saya ingat da tnak
update da tadi..just na update pasal..
hunny saya and that boy name rafiq tu je..
hahaha!!but bila saya buka fb..hee..
hati saya mula berbunga2..hhaha!!
mana tidaknya..ain da upload pic
masa kenduri aritu..hee..lawa sangat..
thanks ain..^^..lets go on with the 'kenduri' eh
hee..oke..saya bertolak dari rumah dalam 
pukul 12 camtu..hee...saja pegy awal..sebab..
tudung saya akan rosak bila saya 
pakai helmet..hahaha..pegy kenduri nek moto tuh..!!
hhahaha..bukan senang..hee..puas saya pujok daddy saya..
hahahah..mula daddy tak kasi pegy sebab jauh..hee!!
na buat macam mana kan..da sayang terlebey...hahaha!!
oke..sudah-sudah..sambung cerita ..hee...then..pegy rumah nana..
dudul sana dalam dua jam camtu..heee..nasib baik nana ada..
dia tolong betulkan tudung saya yang suda rosak tuh!!
ahahhaah...gege je..haha..then pukul 2 kami suma
kumpul kat petronas laguna..hee...punya la lama tunggu...
habis cair make up nana...hahaha!!
(tudiaa..tudiaa..cara cakap macam laa dia tak pakai make up tuh)
haahaha...mana tidaknya...duk tunggu pengantin tak sampai2..
hahahahahXD..ni dia..pasangan pengantin baru sampai..hahaha~!


shahfiz and ain 


goes to farid and pqa..
hahahaha!!then bila depa2 ni sampai..
kami pun bertolak...hee...!!
excited gilaa..bukan salu dapat jalan ramai2 cmni...
hahahaha~!XD




heeee..cuba tengok jalan ni..
lawa kan..jalan hutan2..hahahah!!
then...tidak lama kemudian..sampai laa..
kat rumah kenduri..hee...baguih laa...
kami pun memang da lapaq teruk daa masa tu...
heee~!!^^..makanan dah da kat depan mata..
tunggu apa lagy..hahahahha...!!XD


haahhahaha..pernahkah anda terfikir???
bahawa..kawan2 anda paling comel..masa tengah makan..hahaha!!XD
hahaha..agenda selepas makan...depa2 ni bukan na
bagitau awal2 na pegy mandi kat damai park..
ish3...memang suka kan..pegy tengok depa mandi jee..
ahhahaha!!tapi xpa laa..hee....lepas tu..
kami pun pegy laa..damai park..actually...
saya pun tataw damai park tu wujud..hahahXD
terok betul...hahahaha!!...


hahahahahah!!gambar ini sahaja..yang bole..
saya paparkan disini yaa...kerana..gambar ini.
sahaja yang paling tidak menjolok mata..XD
dan..disebabkan kami tak bole mandi...
hahahhha!!XD macam ni laa jadinya...
comel kan..hahahhaXD..perasan terok..XD









heee...then balik tido..hahahaXD...
the end...hope this moment akan kekal 
dalam ingatan suma yang pegy kenduri tu..XD

No comments:

Post a Comment