Saturday, June 4, 2011

dua orang budak gege..

aslmkum..^^..hye hunny~~
hahaha..gediks laa kau ni..hahah!
xpelaa...bukan gedikss ngan orang lain pun..
hee..:PPP..semalam awak cakap..
awak rindu saya..hee...then..saya pun call
la awak..sebab saya pun rindu awak jugak..
heheee..^^..:PP.then,,tetiba..=='
ada laa sorang hamba ALLAH ni..
hee..name rafiq..saya tak sangka yang..
perangai..cara cakap..suma sama macam awak..
yelaa kan...dah cousin awak..
tak kan perangai dia sama macam saya kot..
hee..tapi satu benda jaa..yang tak sama..hee..
suara dia ngan suara awak..hahaha!!
suara dia garang..takot saya dengar..
suara awak tak garang..heee~sukaa...^^
hee...i still remember that sentence
'lelaki bole kawin empat...
setia pada yang satu..
yang lain tu suma spare part'
hahaha!!kejam sikit je kan..haha!!
but..for you rafiq..kalau da
sayang sorang tu..buat apa na
tambah lagy spare part kan...hee:PPP
tapi saya rasa awak tak macam tu kot..
awak mesti baik..macam hunny saya kan..hee^^
for you hunny..thanks for making my day...
hope to be with you all the time..
hee..but yaa..i know we cant...
and one more thing..im sorry..
pasal apa yang saya cakap kat awak petang tadi...
hurm....saya x bermaksud
na buat awak sdey...sorry sangat..
you know how much ihy ryte...^^

p/s:saya mintak maaf kalau...kadang-kadang apa
yang saya cakap buat awak sdey..:'(..ihy 

No comments:

Post a Comment