Monday, May 30, 2011

hye there??

aslmkum...actually sya pun tataw
apa yg nak ditulis kat sini..
but rasa na tulis jugak2..hee..
things still not goes right..
i dont know why...suma benda tidak akan 
sama lagy lepas ni..mereka2 yg di sana
pun dah dapat hidu apa yg dah jadi kat sini..
they asked for my explaination..
but i dont know..how to tell them...
should i tell them the truth?
i just afraid if i tell them the truth..
benda ni akan jadi lebih buruk..
saya da penat gado tau tak...
saya rasa mcm lagy baik 
kalau saya just diam je...biar dorang tataw
pape pun psal suma ni...
sebab kalau saya cakap pun...
orang akan tetap salahkan saya..
walaupun saya cakap benda betul...
entah laa..dunia..dunia...
one of my friend from mf..
nangis bila dia dapat tau yg 
saya da kluar dari mf..
im sad too dear..but..i just can
do nothing...things already happend right..
tak bole patah balik daa...dan..saya x penah nyesal..
buat mcm tu..buat apa ada dalam satu group..
sedangkan kenyataannya..kita dah tak bersama...
for all mf..saya mintak maaf sangat2...
walaupun saya da kluar mf...saya nak
anda suma tau..bahawa..saya masih 
amat menyayangi anda suma...

p/s:saya memang da kluar dari group kita..
tapi rasa sayang saya masih tetap ada...

No comments:

Post a Comment